19032010

heeeeeeeeej bloggen !


vet att jag inte har lagt in något på länge men har inte orkat ! haha
men lilla fröken sofie larsson fick mig att göra ett inlägg :) skulle gjort i går men det blev inte så , så jag berättar om går dagen också ! ;p

torsdag
ganska slapp dag , film på två lektioner och resten gick snabbt och bra :) efter skolan va det hem och paccckkaaaa ! och tagga lite mer inför sm. sen drog jag och mikka till lillekärr för att kolla på backa-kärra där våra 95or spelade match i våran serie mot kärra , gryymt . det blev typ 32-21 och en gryymt match med en grym publik , haha alltså mig och mikka ! ;) och vi blev såå taggade på slutet , det hade ju liksom inte varit roligt om dom förlorade men dom va gryma sista halv lek ! hahah :D  sen vare hem och dejta kudden ett tag !



dagens outfit ( haha bara för att alla andra gör det )

svart linne med nitar - jc tror jag (a)
mörk grå tjock tröja - ullared (aaa'
pösiga jeans - gina tricot
halsduk - jc
converse

fredag
i dag va det upp duscha sen satte jag mig och skrev detta ..
drar snart i väg till stig center för att bowla, aweesome . sen blir det att dra till samlingen för att sedan spela första matchen i sm 16.00 i kungsbacka , kom och titta ? och sen får vi väll se :)


kommer inte blogga försen typ söndag och då får ni veta hur det har gått och sånt :) önska oss lycka till !

vad ska ni andra göra i helgen då ?

puss&kram / linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0