25032010

Äntligen bloggar jag igen! Har varit sjuk hela veckan och har bara inte orkat blogga.

I dag va första gången jag gick ut utanför lägenheten, kändes skönt med lite frisk luft igen. :)
Jag och mamma köpte mat och satte oss i en pak och åt sen drog vi hem och hämtade lite grejer mamma har beställt ifrån ellos.se.
Jag fick också mina pengar, och typ 10 min efter jag fått dom hade jag köpt ett par gladiator sandaler. :) Är väldigt nöjd med mitt köp. :)
Nu ska jag bädda min säng, plocka i ordning lite och plugga.
SKOLA I MORGON, har saknat alla :o





dagens outfit;

vitt linne - new body
svart-vit herr shorta - fått av mamma
pösiga jeans - gina tricot ( p.s i looove them ! )
peak jacka - stadium
halsduk - jc ( tog av den sen, haha det va ju varmt ute ! :d )
converse







lite efter med att köpa ett par , men jag blev bara tvungen. :)


pussochkram / linda


Kommentarer
Postat av: mikka

lägg in våra videoklipp :D

2010-03-26 @ 20:56:38
URL: http://mikkarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0